Shoooooopping!

Trevlig dag på Väla idag! :) Karro hämtade mig vid halv ett tror jag, så var vi där vid lite i ett. Gick runt ett bra tag och spanade lite först, sen kom vi igång, haha. Och som VANLIGT, så handlade Karro mest. Haha, undrar hur många kassar hon hade egentligen. Men iaf så är detta vad jag kom hem med idag:

Svarta pumps från DinSko. Är jädrigt osäker på om jag ska behålla dem eller inte. Min mamma och bror är fullt enade om att de är tantiga så det förslår, men jag har inte bestämt mig än. Får väl se lite. 299kr.

 Linne från H&M. Moa har det i rosa, och jag tyckte det va så sjukt fint, så jag köpte likadant, fast i lila. Och yes, jag frågade innan! Haha! Känsligt ämne det där med att köpa likadana kläder. 99kr.

 Hårinpackning från Schwarskopf. Mitt hår är så slitet nu sen jag började platta det regelbundet, så får hoppas den här hjälper lite grann. Luktar iaf sjukt gott :) 40kr på Rusta.

+ ett vitt jättegulligt linne från H&M, som jag glömde ta bild på. Blir nog det på Ekebo på söndag tror jag allt! :)
Tjingeling! /Elin


Små tankar om inlägget.

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0