Rensning!

Känner mig lite inspirerad av Rent hus nu alltså! Haha! Inte riktigt samma sak att rensa lite smått bland sina bilder på datorn och att sanera ett helt hus, men iaf. Det fick ju mitt lilla jobb att framstå som en skitsak. Så, nu har jag fixat lite grann, så man kan få plats med lite annat än alla mina tusen hästbilder. Haha!

Idag va det skola, rätt kul. Iaf på rasterna haha! Vilket ryck Essie hade idag! Riktigt bitchig va hon. Menmen, den vanliga Essie kommer nog imorgon får vi hoppas på! (y) Sen följde Jonna med mig ner på stan för att kolla i en Scrapbooking-butik, som inte fanns längre. Så det va ju lite onödigt, menmen. Så träffade vi Jonnas kompis och så tog vi bussen hem. Träffade en gammal klasskompis på bussen, sjukt mycket att prata om. Riktigt roligt!

Sen var det stallet, skrittade bara ut en liten runda. Riktigt mysigt, det va sjukt fint väder. Tror det va elva grader och sol! Härligt! Snart är det sommar, och det gillar vi! :)

Ska pilla lite med, den något försenade, designen. Haha! Good luck till mig!
Tjingeling! /Elin

Små tankar om inlägget.

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0