Dagen + ny BH

Hejhej! :)
Först upp idag vid lite i åtta
och släppa ut hästar. Sen hem och då somnade jag igen, hehe. Det är ju skönt att sova! :) Sen upp och städa rummet, sen göra vid sig och sen stack jag ner på stan för att köpa en BH till min konfa-klänning.  Den är i balconette-modell, vilket jag aldrig brukar använda annars, men jag tror den hade stuckit upp på sidorna på klänningen om jag hade köpt en vanlig. Lite mormors-varning på den kanske, men ganska fin ändå. Haha!


149kr, H&M


Sen hem och äta, och sen stack jag till stallet. Duschade först Lotten, och sen gick vi en runda och så fick hon beta lite grann. Sen tillbaka till stallet och mocka och sånt, och sen red jag. Red ut en runda i skogen, alltid mysigt. Jag älskar min häst för allas info! Haha!

Nu ska jag äta pan pizza, ha d'!
Tjingeling! /Elin

Små tankar om inlägget.

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0