Läger imorgon!

Åh vad jag är duktig! :D Först ute och går på dagen, sen ut och springer på kvällen. Skulle egentligen träffat Jonna och cyklat en runda också, men hon fick visst huvudvärk, fanken också.

Imorgon är det först träning för Johanna med Lotten, blir reda kvart över 12 för att jag ska hinna. Sen hem och duscha och sen läger. Ska faktiskt bli ganska så kul! :D Det va iaf. roligt förra gången. Får väl se hur det blir mellan mig och Emmie nu, vi har bråkat rätt ordentligt för ett tag sedan. Sjukt jobbigt, saknar henne som fan. :(

Menmen, bloggar nog någon gång till ikväll, sen blir det inte mer förrän jag kommer hem på torsdag. :)
Tjingeling! /Elin

Små tankar om inlägget.

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0