Konfirmationsklänning

Iiiiiiiih, jag har köpt konfaklänning! :) Eller tja.. jag tittade ut den för ett tag sedan, och så köpte mamma den idag. Har dock inte provat den, så får se om den passar. Den är bara en XS, men är rädd att den är lite för stor vid brösten iaf, iom. att jag är rätt så platt, drar bara 70b. Vi får väl la se helt enkelt! :) Ska prova den imorgon tror jag, ska försöka ta bild då också! :)
Blir ingen skola imorgon heller, jag känner mig fortfarande hängig och har rätt ont i halsen. Får nog gå till doktorn snart. :(
Måste plugga också, ligger efter i flera ämnen och jag måste verkligen plugga om jag ska nå till mina MVG. Shit, det är hur stressigt som helst. Funderar på att sänka mina mål i vissa ämnen. Mitt meritvärde om jag når alla mina mål är 315, och jag känner att jag kan sänka dem sålänge jag håller det framför 300-strecket, tror nog jag kommer in på de flesta utbildningar då. Får väl se :)
Nu ska jag kolla på Big Brother, sen ska jag sova. Godnatt! :)
Tjingeling! /Elin


Små tankar om inlägget.

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0