JÄVLA IDIOTER!

Ååååååh, jag är så satans arg. Igår va vi ju som sagt på Ekebo, skitkul kväll om man bortser från en sak; ett gäng snodde både min och Jossan mobiler. Fan alltså, jag skulle kunna vrida nacken av dem!
Och sättet som de tog dem på var så fult så jag dör.  Killarna började dansa med Jossan och Karro (Karro hade min mobil), och själv dansade jag med några brudar en bit bort. Så hade de typ börjat tafsa på Jossan och Karro och så hade de petat upp mobilerna och stuckit. Så sa vi till vakterna som stod precis bredvid oss, men då hade killarna redan stuckit.

Polisen kom dit sen, pga. ett stort bråk, så då passade vi på att göra en polisanmälan. Som tur var så hade en annan tjej som jag känner, som också fick sin mobil stulen igår, sett vem det var och visste namnet på honom. Och när hon beskrev hans utseende så var det samma kille som vid våra stölder. Så vi gav namnet till polisen så vi får väl hoppas att han blir fast. Åååh, vad tänker kriminella med?


RIP!



Tjingeling! /Elin


Små tankar om inlägget.

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0