Jag har bloggtorka..

Herregud! Ni måste tycka att min blogg är cptradig, jag uppdaterar ju aldrig. Jag hinner inte bara, plus att jag inte har en susning om vad jag ska skriva? Ge mig lite tips everybody! :) Så blir jag lite happyface.

Idag va det först skola, och jag jobbade veeeerkligen aktivt, ohja! Satt och smsa mig igenom lektionerna, herregud ja. Nä, men fick faktiskt lite grann gjort i alla fall. Duktigt!

Sen var det stallet, skulle träna med min lille Lott. Tränade ställning och bakbensengagemang. Blev lite förvänd galopp där på slutet också, ochm det gick NÄÄÄSTAN hela tiden. Jag älskar min ponny! :)


Mycket gammal bild på mig och Piggy. Jag vet att hon går under lodplan, men bilden är fin i alla fall, haha!


Nu ska jag fortsätta fixa lite andra bloggar, ha det så fint! :)
Tjingeling! /Elin

Små tankar om inlägget.

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0