Ekebo idag!

Hejhej! :)
Blev lite stressigt igår,
så hann inte blogga mer. Först stallet, sen hem och duscha och sen iväg till släktingar och äta påskmiddag. Sen fick jag nog och stack hem till en kompis. Tack för att du lyssnar Cornelia. <3
Idag blir det samma, stallet först. Ska dit nu vid 12 och ta in hästar, sen får jag väl putsa min sadel eller något undertiden min häst äter lunch. Sen ska jag och Karro ut och gå med våra små ponnysar. Haha! :) Piggy är nyvaccinerad så hon får inte ansträngas.

Sen ikväll är det Ekebo med Jossan och Karro! :) Först hem till Jossan och göra vid oss, sen kör pappa oss dit. Har inte varit där på aslänge, så det ska bli skitkul! :) Lite klädpanik bara, precis som vanligt! :o Antingen ska jag ha en svart kjol och så det där vita linnet jag köpte, eller en vit/rosa-randig klänning som jag fick av en kompis. Helst vill jag ha klänningen, men tror den ligger i tvätten. Får väl handtvätta den eller något! :)



Nä, nu måste jag stänga, men ska försöka blogga mer under dagen. :)
Tjingeling! /Elin

Små tankar om inlägget.

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0