Duktig Elin!

Tjingeling! :) Rätt mysig dag idag. Först upp vid halv tio och göra vid mig, sen kom det en och köpte min gamla cykel. Härligt! Då kanske man äntligen kan ställa in sin cykel i förrådet utan att använda (allför mycket) våld. Menmen, skämt åsido. Sen åkte jag, mamma och Anton ner på stan och åt på kinarestaurang. Jättegott! Sen när vi kom hem gick jag en runda, va ute i kanske en timme eller nåt. Gick till och med utan jacka. Snart sommar! :) Hehe!


På tal om sommar liksom! :)


Nu vill jag ut och springa, men ingen vill följa med mig. Tråkmånsar! Aja, får göra ett sista försök att få med Jonna, sen ger jag upp! Då springer jag själv, haha. Jag tänker vara duktig!
Tjingeling! /Elin


Små tankar om inlägget.

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0