Dagen, - torsdag!

Hejhej! :)
Herregud vad jag har ont om tid på dagarna, iaf. på skoldagar. Hinner ju knappt blogga alls. Ajaj. Menmen, mysig dag idag. Först skola, redovisade bla. min matte som jag har skjutit upp i tio veckor, ehe. Väldigt starkt jobbat av mig! (y) Men, färdigt nu ju iaf! Och grattis till Sofia som skaffat pojkvän, hihihihihi. Grattis älskling!
Sen hem och byta om, sen träffade jag Emmie på stan. Följde med henne till hennes teater. Sen stack vi till donken, jag va sugen på hamburgare. Haha. Sen när vi skulle hem kom vi på att våra busskort itne funkade för klockan var över 8, och några pengar hade vi icke, så då fick vi gå hem. Hahaha, jaja, motion är alltid bra! :)



Men nu måste jag sova, ha det bra allihopa! :)
Tjingeling! /Elin

Små tankar om inlägget.
Namn: jonna

aw, sofia och omid! sött :'')

ser att du varit flitig på din blogg, jag som trodde du slutat blogga ? ajaj, jag ligger efter där va (a) hahahah, älskar dig gumman! ;*

2009-04-24 @ 13:46:17
URL: http://jonnaaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0