Dagen i stort

Hejsan hoppsan! Blidde lite sen bloggning idag, har haft fullt upp hela dagen så har inte haft tid. :) Först skola, hade teknikdag idag. Alla åttor skulle bygga fallskärmar till ägg, och så skulle man se till att äggen var hela när de landade efter att vi släppt dem från tredje våningen. Riktigt roligt faktiskt! :D Vår fallskärm va väl inte direkt bäst, men den va långt ifrån sämst!
Sedan bussen hem till Jonna, var där en liten stund. Sen gick jag hem och så åkte jag om mamma och fixade grejer till min konfirmation. Ska göra handgjorda kort och skicka ut, hoppas verkligen de blir fina. :)
Sedan stallet, red ut en runda idag med. Det är så mysigt att rida ut i det här vädret. Soligt, men inte alltför varmt. Härligt! Man får passa på när det är fint väder, det slår säkert om och blir vinter igen.

Det va min dag det. :) Sitter och kollar på Troja med pappa nu. Vad töntigt det är med sådana där krigsfilmer egentligen. Man springer rakt mot varandra och hoppas på det bästa. Haha! Aja, Brad Pitt och Orlando Bloom är ju snygga iaf ;)



Tjingeling! /Elin

Små tankar om inlägget.

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0