Att mista en vän

Att mista någon nära måste vara bland det värsta som finns. Min kompis häst har fått cancer, som man inte kan göra något åt, och detta var hans sista hela dag i livet. Han ska tas bort i morgon. Och det är så fruktansvärt sorgligt. Känns konstigt att man aldrig mer kommer att få se honom stå och titta ut genom boxgallret eller buffa på en när man ska sätta på honom ett täcke. Att han aldrig mer kommer att finnas. Jag är inte ledsen och har inte gråtit eller något, men känner mig lite konstig. Tycker så fruktansvärt synd om min kompis och hennes familj. Men tiden läker förhoppningsvis alla sår, och de kan gå vidare.
Låtens stämning passar så bra:
 





Nu måste jag sova, godnatt. /Elin

Små tankar om inlägget.
Namn: emelie bergman :D

det är aldrig roligt att förlora någon,! :/

men den låten är sjukt bra,!<3

2009-04-20 @ 20:33:52

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0