Trevligt folk

Hejhej! :)
Kom precis hem, varit ute några timmar med ltie trevligt folk, bla. Jonna, Cassandra, Carro och Måns. Och några andra som vi träffa på. :)
Nu hade jag tänkt att det ska logga in lite kul personer på msn, så jag kan fördriva tiden med det. Annars får jag väl gå och lägga mig, inget bra på TV. Tydligen var det någon sorts danstävling innan, och det gick visst inte så bra för Sverige? Fast det är väl som vanligt då. Vi segertipapr oss själva varje år, men inte sjutton vinner vi för det! ;)
Nu ska jag läsa bloggar, och se om det logagr in någon på msn då. :) Tänkte bara höra av mig.

Ha det bra!
Elin

och till cornelia: när jag skrev det inlägget, var min concealer för mörk. nu däremot är den nästan för ljus. ;)

Små tankar om inlägget.
Namn: Anonym

Bara undrar , då måste du ju ha solat solarium eller hur ?

2008-09-07 @ 21:08:23

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0