Sova gott

Hejsan!
Inte så mycket att berätta nu,
skoldagen fick ni ju innan. Fast jag kan ju säga att jag tränade med Lotten i och för sig. :) Fast det gick skit, verkligen superskit. Jag var så nere att t.o.m. med min tränare sa åt mig att jag bara surade, haha! Oouups! Men tydligen går det någon form av infektion i stallet, så får väl hoppas att det inte är därför Piggy var så seg och ouppmåärksam. Men vi ska ta blodprov på henne.



Imorgon har vi skoljoggen med skolan, eller Pålsjöruset som de kallar det. Jag ska springa 7km på under 45min för att få MVG, men det blir väl ett VG för mig antar jag, med tanke på att jag inte har varit ute och sprungit på flera månader. :b Men nu ska jag sova, vill vara utvilad till imorgon. Skulle egentligen lägga mig ännu tidigare hade jag tänkt, men Anton ockuperade toan sån jag inte kunde göra vid mig. Haha!

Ha det bra!
Elin

Små tankar om inlägget.

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0