Skolfoto

Hejhej!
Nu har det visst uppdaterats dåligt
(soooooooorry Ellinor!), men jag har inte haft tid. (a) Eller jo, okej, det har jag haft. Men jag har inte haft så mycket att blogga om.
Imorgon har vi skolfoto, och jag är sjukt nervös. Halva Helsingborg kommer ju se bilden! Jaja, vi får väl bara hoppas på det bästa helt enkelt. :) Kör väldigt enkelt med tight tröja, jeans och antagligen hästsvans (får väl se vilket humör håret är på imorgon).
Tränade med Piggy för Johanna idag, gick sådär. Stärkte väl inte mitt självförtroende inför söndag precis.. känner att jag har lite press på mig också i.o.m att det gick väldigt bra förra gången (1:a i första klassen, 3:a i andra). Så ja, jag har en del fjärilar i magen.


Irish Playgirl! Biiig love till den hästen alltså.


Nu ska jag sova, annars kommer jag inte upp i tid imorgon.

Ha det bra!
Elin


Små tankar om inlägget.

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0