Övningskörning!

Hejhej!
Blir en liten uppdatering
såhär på kvällskvisten också. :)
Var i stallet innan, skrittade ut en runda. Har gjort det nu en vecka ungefär, eftersom det går någon sorts infektion i stallet och jag misstänker att Piggy har blivit lite förkyld. Hon har varit lite trött och så. Så nu är det skrittvila som gäller.
Sen när jag kom tillbaka till stallet efter rundan höll mamma och pappa och provkörde transport. Sa ju för ett tag sedan att vi satt krok på bilen, och nu ska de bara lära sig att köra med transport också, sedan ska vi ut och plöja tävlingar hade jag tänkt. Haha! Men det gick faktiskt bra, var tydligen bara backningen som var lite svår.
VILL KOMMA IVÄG TILL DEN DÄR TRÄNINGEN FÖR ELIN JEPPSON. JAG VILL JAG VILL JAG VILL!

Nu ska jag sova. :)
Ha det bra!
Elin

Små tankar om inlägget.

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0