Nöjd med naglarna!

Hinner inte skriva mer nu, men jag är SJUKT nöjd! Bloggar förhoppningsvis senare. :)

 
Före                                   Efter


update 22:45: Hej igen! :) Blev lite stressigt innan, för pappa skulle ha datan och jag hade ungefär 3 min på mig att ladda in bilder och blogga. ;) Jag är väldigt nöjd med mina naglar kan jag säga! :) Mamma tyckte att de var för långa, men jag tycker faktiskt att de är rätt lagom, det ska ju synas att det är förlängning. :) Priset är ändå det bästa, 100kr! För 1 tim och 45 minuters jobb är det faktiskt ingenting! Nu får vi väl se hur länge det håller sig bara. ;) Kom faktiskt in en tjej på salongen som redan hade tappat en nagel och hon hade gjort sina igår. :I Jaja.

Föresten så var jag väldigt trög innan idag. Jag gick ner till salongen, gjorde mina naglar och tog bussen hem. Problemet var ju bara det att jag hade CYKLAT till skolan. Alltså stod min cykel kvar på skolan, och det kom jag inte på förrän jag kommit hem. Suck! Haha, så det var bara att ta bussen tillbaka och cykla hemåt! ;) Typiskt mig. Var väl helt inne i nagel-lyckan! ;)


Ha det bra!
Elin

Små tankar om inlägget.

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0