Konfaläger :)

Hejhej!
Inte så mycket annat kul att berätta
än att jag fick reda på att vi ska åka på konfaläger på lördag. Är bara lördag-söndag, men ändå. Tror att det kommer bli riktigt kul! :) Enda problemet är väl bara vem jag ska dela stuga med, haha. Jag har ju mina önskemål, men hur det blir med dem får vi väl se. ;)
Vi ska tydligen ut och vandra!!!!!!!!!!!!!!!!!!! VANDRA! Undrar vad de tänker med. Vad i hela friden får man, som har med kristendom att göra, ut av att klättra i berg egentligen? Ja, vi får väl se på lördag antar jag.

Föresten så har en av mina naglar gått av. Min tumnagel hade lossnat precis där fingret slutar, så det var bara att klippa ner den. Så nu har jag  superlåna naglar och en superkort. Snyggt! Haha, nä, men ska gå ner imorgon och få den fixad.



Ha det bra!
Elin

Små tankar om inlägget.
Namn: Ninna

Hej!

Vad det gäller GratisBio så tar det olika lång tid beroende på hur aktiv man är. Vissa länkat räcker det med att man kickar på för att få poäng, då får man dock bara några få poäng. Sedan är det vissa länkar där det krävs att man registrerar sig för t.ex. nyhetsbrev osv, de ger inte heller så många poäng. Men om du brukar shoppa via nätet, t.ex. på ELLOS eler liknande så kan du gå till deras sida via GratisBio sidan och därigenom tjäna poäng, då rör det sig om lite mer poäng. Så som sagt, det beror på hur aktiv man är.

Hoppas du blev lite klokares

2008-09-30 @ 09:18:43
URL: http://ninnizen.blogg.se/
Namn: Lena Petersson

Vandra och klättra i berg ger gott om tid över för tankar och samarbete, så det är nog bra aktiviteter för ett konfirmationsläger, även om jag inte skulle ha jublat över sådana aktiviteter på ett läger. På Gratisbio gör man hur mycket eller lite man vill. Dels finns det länkar som man bara behöver klicka på och besöka hemsidor (men de är inte så många och poängen är inte så höga så använder man bara det går det inte så fort att samla poäng), sedan finns det erbjudanden, tävlingar och nyhetsbrev till exempel som man kan delta i och registrera sig för och då får man lite högre poäng och då går det lite fortare att samla ihop, sedan kan man också handla över nätet och då får man nog ihop poäng ganska fort. Jag har bara deltagit i tävlingar, registrerat mig för nyhetsbrev och besökt hemsidor, men jag har fått ihop ungefär 1100 poäng sedan i juni tror jag.

2008-09-30 @ 12:58:27
URL: http://www.metrobloggen.se/lp

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0