Klippmaskin!

Klippmaskin Star

Hejhej!
Idag blev jag ägare till en sådan här smart sak
. :) Nu j'vlar ska det klippas hästpäls! Haha. Får väl hoppas att Piggy inte blir alltför randig, hade väl varit sådär alltså.
Varit ute och shoppat lite med familjen idag, och som sagt blev det bl a. den här klippmaskinen. Dyr som tusan, men tydligen den bästa, så det får väl gå. Tur att det inte är mina pengar bara! :)
Sedan var det tänkt bio och stan med Louise, Moa och Sofia, men det sket sig, blev alldeles för sent. Menmen, blir väl en annan gång.
Imorgon ska jag på gudstjänst kl. 11. SUUUUUUUUUUUUUUUUUUUCK! Jag orkar inte. Själva konfaträffarna är jättekul, men gudstjänsterna suger.

Nu ska jag sova. Godnatt!
Ha det bra!
Elin

Små tankar om inlägget.

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0