Fixad nagel och plugg

Hejhej!
Väldigt fynig rubrik känner jag..
eller inte. Men det var ungefär det jag tänkte skriva om. Skrev ju igår att min nagel hade gått i sönder men gick dit idag efter skolan och fick den lagad. Kostade bara 20kr. :) Så det var itne så farligt. Värre var det då med snacket med han som fixade min nagel. Han kunde inte svenska, så vi fick prata engelska. Han kunde inte bra engelska, jag kunde inte bra engelska. Så liiiiiite konstigt kan man ju säga att det blev.

Nu ska jag plugga. Vi slutade redan halv 12 idag så vi ska jobba två timmar hemma istället. Väldigt svårt, med tanke på att jag alltid fastnar med en massa andra grejer när jag jobbar hemma. Mycket märkligt. Haha! Men ska försöka sätta igång nu, ska jobba svenska hade jag tänkt. Jag håller på med steg 25 vilket innebär att man ska skriva en längre novell/bok. Min handlar om en som mister sitt jobb som chefsredaktör pga. en fylleskandal på Stureplan. Hoppas det blir bra! Nä, nu får jag sätta igång!



Ha det bra!
Elin

Små tankar om inlägget.
Namn: Ninna

Ja det tycker jag du ska, skada ju inte att testa i alla fall. Man behöver ju ej köpa saker etc och man klickar ju bara på de saker och registrerar sig eller köper det som man verkligen vill. Handlar man t.ex. på ELLOS eler CDON.COM i vanliga fall så skadar det ju inte att få lite poäng på det för att med tiden få presentkort på bio etc.

Ange gärna mig som värvare då, ninna79a, vore jättesnällt.

Ha en bra kväll och lycka till med pluggandet!!

Kram

2008-09-30 @ 16:09:22
URL: http://ninnizen.blogg.se/

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0