Disney-dax

Hejhej! :)
Jag mår faktiskt riktigt bra
idag, känner mig pigg och utvilad. :) Nu har jag städat mitt rum så nu tänkte jag ta mig en välförtjänt film-paus, haha! :) Anton har visst plockat fram några filmer och så ska jag välja bland dem. Jag vill se Disney-film! :)
Sen ska jag till stallet och förbereda inför imorgon. Duscha Piggy (man kan inte komma till en dressyrtävling med gul häst), putsa sadel och träns, plocka fram grejer till imorgon och allt sånt där. Brukar vara rätt kul faktiskt. Min kompis ska också tävla imorgon så hon ska också fixa och dona. Det är bra, så kan vi vara lite sociala samtidigt, haha! :) Hon ska hjälpa mig att knoppa Piggys man också!



Ha det bra!
Elin

Små tankar om inlägget.

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0