Dålig tajmiiing!

Hejhej!
Blir lite sista minuten det här
, 6 minuter till klockan slår över till lördag. (: Kom precis hem, har varit ute med en kompis.
Var ju i stallet innan idag, skulle köra sista finputsningen nu inför dressyrtävlingen på söndag, men det gick verkligen SKIT! Piggy va seg, trött och jätteloj så det känns inte alls bra. Väldigt dålig tajming alltså.
Förra gången vi skulle tävla blev det ju inte heller bra, då fick Piggy ett hål på sin hornhinna så vi inte kunde vara med. Den här gången kan vi ju vara med, men jag känner på mig att det inte kommer gå särskilt bra och det är nästan värre! Menmen, jag har gett henne lite mer havre och så nu, så hon får lite mer energi. Jag tror det kan ha att göra med att hon fäller också, vi får väl hoppas på det.


Lilla gumman.


Nu ska jag se på TV, eller sova, får se vilket. Fast först ska jag äta godis, haha!

Ha det bra!
Elin

Små tankar om inlägget.

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0