Tråkig dag!

Hej!
Har verkligen inget alls att berätta om idag
. Helt vanlig dag, skola och sen stallet. Och sedan datan då. som alltid. Ska fortsätta på den där förbannade svenskan: ar jättekul i början när jag hade gott om tid, nu är jag under press och då är det liksom inte lika kul längre. Menmen.

Veterinären var och tog blodprov på Piggy igår, och idag fick vi tillbaka analysen. Piggy är sjuk! :( Eller inte riktigt sjuk, men hon har en infektion, så hon får bara skrittas nu på en hel vecka. Och det suger! Speciellt eftersom jag antagligen inte kan åka på den där träningsdagen för Elin Jepsson som jag vann. :'( Stackars Lott.


Min väldigt rena häst! <3


Se där, nu blev det ett inlägg ändå! :) Nu ska jag jobba lite svenska, sedan ska jag sova.
Ha det bra!
Elin

Små tankar om inlägget.

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0