Konfaläger!

Hejhej!
Idag har det varit en väldigt vanlig dag
. Skola, stallet, data. :) Haha! Fast jag var ju iofs och klippte mig också. Ingen större skillnad, lite kortare, lite tunnare. Men inget mer. Känns bra så! :)
Har varit lite tjafs i skolan i vårt tjejgäng, men det känns som att det mesta har retts upp även om det aldrig kommer bli som innan. Men det gör inget, jag klarar mig! :) Även om det såklart är tråkigt att det blev som det blev.



Imorgon är det konfaläger och jag ska vara i Arild redan kl 10. Så det blir tidigt för mig imorgon! :(
Menmen, tänkte bara meddela mig eftersom ni antaglgien inte kommer höra av mig förrän på söndag. Då ska vi föresten klippa min häst, får väl se hur randig hon blir, haha. Inte helt lätt med de där rakapparaterna. ;)

Godnatt!
Ha det bra!
Elin

Små tankar om inlägget.

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0