I'm hoooooome!

Hej! :D Jag är hemma igen. Är på reeedigt bra humör! Fråga mig inte varför, bara är det.
Lördagen började kasst, gick upp alldeles för sent och fick packa i panik. Sedan när jag och pappa var på väg till Arild blir vi PÅKÖRDA av en annan bil. Var inte så hög hastighet på bilen, men tillräckligt för att jag skulle bli chockad och skaka ett par timmar. Men det blev inga allvarliga skador på någon, så det var ju tur i oturen! :)


Tha gang!



Lägret var jättemysigt, trevligt folk och snälla ledare. Fullt upp hela tiden, lite väl lite fritid kanske, men faktiskt riktigt roligt. Det absolut bästa var när vi fick träffa en journalist (media-konformation liksom) som vi kunde ställa frågor och få tips av! Riktigt nyttigt, eftersom jag vill utbilda mig till journalist efter skolan. :)

Skriver mer strax, men vill inte ha alltför långa inlägg. Haha!
Ha det bra!
Elin


Små tankar om inlägget.

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0