Filmtime!

Hej!
Känns som att det är söndag idag
.. bara för att det är lov. Borde väl plugga lite kanske, men jag orkar faktiskt inte. Lov ska va lov! :D
Ska träna för Johanna kl. 4, så jag har en stund på mig nu att bara slappa. Tror jag ska se film, får se vilken det blir.
Ska träna på LA-programmet med Lotten idag. Pratade med Johanna igår och hon tyckte att jag skulle rida både LB och LA på tävlingen, så anmälde mig till det med. Fasiken vad jag är nervös! Varken jag eller Lotten har startat LA innan, så vi får väl se hur det går! ;) Men det är iaf. på hemmaplan så jag behöver inte skämma ut mig inför hela världen, om det skulle gå skit. Haha!

Bloggar nog ikväll igen!
Ha det bra!
Elin

Små tankar om inlägget.
Namn: Lena Petersson

Håller tummarna

2008-10-28 @ 18:02:47
URL: http://www.metrobloggen.se/lp

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0