Borrby

Hejhej!
Har varit en lång idag idag,
har varit i Borrby för att sätta blommor på min gammelmormors grav. Gick upp vid 9 tror jag, och var inte hemma förrän vid 7. Det SNÖAR i Borrby, det var helt vitt på marken. :O Kallt som fasiken var det också. Nu är det snart vinter på allvar. Åh, jag får ångest bara jag tänker på det. Vill ha sommar året om!

Sen åkte vi till stallet. Eftersom det var så sent och mörkt blev det bara en liten promenad runt stallet. Det är stora dressyrtävlingar på anläggningen nu, så Piggy hade många hästar och människor att titta på, haha! :) Och så kan ja inte rida i ridhuset, eftersom det är upptaget av tävlingarna. Buhu! :( Måste ju träna inför tävlingen!
Jag ska stå funktionär imorgon, mellan 8 och 1. Sen rider jag efter det, ska nog rida ut med Josefin. Blir sista gången i så fall, de ska flytta ut till sin gård imorgon. Kommer sakna henne enormt! :') Alltid lika glad!

Ha det bra!
Elin

Små tankar om inlägget.

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0