Sjukling!

Hejhej!
Jag är sjuk.
Trött och ont i halsen + träningsvärk från fyspasset på gympan igår. Hurra! Riktig toppendag känner jag! :)
Har inte bloggat nu på ett tag, beror faktiskt inte på torka, utan på att jag inte har kommit in på bloggen. Och nu har såklart alla saker flygit ut ur huvudet. Jaja, så är det ibland.

Jag saknar min häst. Har inte sett henne nu på två dagar. :/ Jag har varit ifrån henne längre tid innan, men det känns som att vi har lärt känna varandra mycket bättre nu den senaste tiden, och därför saknar jag henne grymt mycket. Haha, jag snackade med mamma i telefon när hon var i stallet, så satte hon mobilen i örat på Piggy, så Piggy kunde höra mig. Hon hade visst sett alldeles förskräckt ut! :) Aw. Ja, inte lätt för en ponny att veta att rösten kom från den lilla tekniska saken.



Nu ska jag läsa några bloggar, sen ska jag sova. Hoppas jag får bättre imorgon. :(
Ha det bra!
Elin

Små tankar om inlägget.

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0