Djursadister

Hej!
Ser på Insider på 3an nu
. Ursäkta ordvalet mamma, men FY FAN! Hur i helvete kan man göra något sånt?
Bla. handlar det om en man som förgripit sig på en ponny vid namn Silver. Han hade kört in en halvmater lång, vass sak och på det viset skurit sönder hästen inifrån, så att den senare avled. Då har man fan bara lust att göra precis detsamma på dem själva. Jävla idioter.


Silver


Jag vet inte vad jag hade gjort om det hade hänt min egen älskling. Jag vet inte vad jag hade tagit mig till.
Fy fan.

Var bara tvungen att skriva av mig lite, jag klarar inte av folk som plågar djur.
Ha det bra!
Elin

Små tankar om inlägget.
Namn: essie.

fyfan, fyfan, fyfan, fyfan, fyfan, fyfan, fyfan, fyfan, fyfan, fyfan, fyfan, fyfan, fyfan, fyfan, fyfan, fyfan, fyfan, fyfan, fyfan, fyfan, fyfan,

när jag blir stor ska jag bästema, och setta stop för det, tror mej, jagvet.

2008-11-13 @ 14:14:11
Namn: Lena Petersson

Det är så hemskt att man inte kan förstå det.

2008-11-13 @ 17:22:40
URL: http://www.metrobloggen.se/lp
Namn: jo

Jag hörde om det där, fy fan vilken sjuk jävel! Jag måste dock kolla på programmet...

2009-02-16 @ 17:21:37
URL: http://cookiescloset.blogg.se/

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0