Jag är duuuuuktig!

Tjenatjena! :)
Är på skitbra humör idag, vet inte varför men det är jag i alla fall. :) Vi håller på och rensar och storstädar, men just nu har jag rast, som jag har valt ut helt själv. ;) Antar att mamma inte tycker lika mycket om min rast som jag gör. :D

Vet ni vad jag gjorde innan idag? Jag cyklade, jadå ni hörde rätt, CYKLADE till stallet. Duktigt va? :) Och det är ändå hyfsat långt.
Häromdagen gick jag hem från stallet, för jag var sur på mamma. Då gick jag med mobilen i örat och pratade med mig själv, för att jag var rädd att någon skulle anfalla mig annars. Skulle ju gå igenom ett av de mer läskiga kvarteren här i Helsingborg.

Det var så skönt att gå runt och pyssla i stallet helt själv, och sedan åka hem när jag ville. Och jag hade inte så jobbiga arbetsuppgifter heller; rida, borsta, mocka lite grann, sätta mat och ge medicin (ja, hon går fortfarande på medicin, men veterinären kommer imorgon så vi får se vad som händer).

Nu ska jag läsa lite bloggar, sedan får jag väl fixa lite med bilderna som ska till Helsingborgs ridskola. Jag fotade deras hästar häromdagen, och jag tänkte skicka in dem till deras hemsida.
Smakprov:
    

Vad tycker ni om dem? :)

Ha det bra!
Elin




Små tankar om inlägget.
Namn: essie, :D

skicka in dom !

2008-05-18 @ 19:38:48
URL: http://essies.blogg.se

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0