WIE :)

Min häst e' bäst!  Sådeså.
Hon var verkligen helt fantastisk på träningen idag, verkligen. Min tränare sa att jag red på höga poäng iaf, så nu får vi hoppas att det håller i sig till tävlingen. :)
Åh, vad jag är glad! :) Lite skillnad från någon vecka sedan, då jag både grät och var fly förbannad.
Menmen, allt är glömt, nu ser vi bara framåt. ;)

Nu har jag ätit pizza (eller pitza som en kille i skolan stavade det, haha)  och sett lite Let's Dance.
Nu ska jag äta godis och .... ja, se Let's Dance. ;)

Kolla in mina kompisars bloggar; www.nikkisfoto.blogg.se och www.essies.blogg.se

Ha det bra!
Elin

Små tankar om inlägget.
Namn: Nikki. :D<3

lycka till på tävlingen ääälskliing! :D

2008-03-07 @ 21:39:42
URL: http://nikkisfoto.blogg.se

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0