Trötter ..

Just nu vill jag bara till min säng. Jag vill sova.
Jag sov ungefär 2 timmar inatt, dels för att jag kom hem rätt så sent (vid 2), dels för att jag sov jättedåligt när jag väl kom hem och dels för att vi hade fodring nu idag. Låg och vred och vände på mig oavbrutet och kunde inte riktigt sova så där djupt som jag brukar göra. Brukar sova som en stock och knappt vakna ens av min väckarklocka. ;)

Gårkvällen var kul. Åkte dit med Karro och sedan mötte vi upp med några tjejer där. Var väl lite halvsegt i början kanske, men det kom igång sen. Speciellt mellan 12-1, då var det som roligast. Och när jag och Karro skulle gå vid 1, skulle ju såklart alla andra också gå PRECIS samtidigt, så det blev fullt kaos. Vi fick sitta och vänta i säkert en halvtimme innan vi kom ut. Haha. :)

Nu ska jag sova och sedan ska jag antingen först till stallet och sedan till min famor som fyller år (Grattis farmor!) eller först till farmor och sedan till stallet. Får se hur det blir.

Ha det bra!
Elin


Små tankar om inlägget.
Namn: LindaMarie

Guess What?? Jag har ett filmtips till dej ;)

2008-03-24 @ 11:05:13
URL: http://misslindamarie.blogg.se
Namn: alice

hehe, jepp, bilden från balen är i helsingborg ja :)

2008-03-24 @ 20:52:53
URL: http://alis.blogg.se
Namn: LindaMarie

bara att kämpa på och lämna många komentarer hos andra bloggare så kommer dom och besöker dej och VIPS så är du med på aktiva listan. så gjorde jag :)

2008-03-24 @ 21:46:54
URL: http://misslindamarie.blogg.se

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0