Tack tjejer ..

.. för igår. Helt sjukt kul! :) Jag älskar er.

Gårkvällen bestod av illröda fötter med skoskav, svettiga människor och inte så smickrande bilder på mig när jag dansade = lyckad kväll!
Åkte dit med Frida och Essie (www.essies.blogg.se) och sedan "mötte vi upp" med Cornelia, Freja, Maria, Fredrick och Max. Stannade bara till tolv, eftersom jag skulle tävla idag. Det resulterade i en ganska kul dialog.

Vakt. - Varför går ni så tidigt?
Jag. - Tävling imorgon ju!
Vakt. - Jasså minsann, i vaddå?
Jag. - Ridning.
Vakt. - HÄLSA HÄSTEN!

Okej, nu när man läser den var den kanske inte så kul, men det var roligt just då, glad och sprallig som man är efter att ha dansat i ett antal timmar. ;)

Hann inte fota min outfit, eftersom jag fick väldigt bråttom, men jag hoppas ni fick en klarhet i det hela ändå, med hjälp av bilderna här under. ;)

Ha det bra!
Elin

Små tankar om inlägget.

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0