Stress..

.. på låtsas! Jag har det faktiskt ganska lugnt just nu, det värsta i skolan är avklarat och .. hm.. ja det var allt! :p Skolan är det som tar upp mest tid alltså, iom att jag inte känner att jag hinner med riktigt. Menmen, nu har jag annat att tänka på. Tävlingen på söndag till exempel.

Det blir nog föresten Ekebo på lördag, det lutar åt det. Ska bara kolla med de andra tjejerna att det är 100%igt nu. Det brukar det inte vara annars, haha! Äntligen blir vi några stycken, upp emot en 7-8 t.o.m! :D
Jag tror jag ska ha på mig detta isf:

 + svarta tights +  

Vet inte hur jag ska ha håret dock, ska jag köra utsläppt och spraya det hårt så det stannar så eller ska jag köra någon slags uppsättning (måste hålla för vild dans, haha!)? HJÄLP MIG :)

update: tydligen är det UV-party, så alla ska vara klädda i vitt. Det får helt enkelt bli något annat ;)

Nu har programmet jag skulle se, Private Practise, varat alltför länge. Nu måste jag sticka! ;)

Ha det bra!
Elin

Små tankar om inlägget.

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0