Sockerkick.

Hej!
Sitter i skolan nu, är pissenervös inför min redovisning i franskan då jag inte känner mig helt klar. Har en lektion på mig nu som jag kan rätta till det på. Det måste gå! ;)

Gjorde föresten en egen ansiktspeeling igårkväll, funkade väl sådär. Låter jättebra i alla tjejtidningar och liknande, men jag kan ju inte påstå att det gjorde några underverk. Blev snarare värre då flera små finnjäklar hade poppat upp imorse. Fast jag misstänker att det är mitt eget fel (efter att ha fått undervisning av Johanna), eftersom jag använde en bodylotion med olja i. Efter att jag tvättat mig var ansiktet jättelent, fast det berodde knappast på att ansiktet var peelat utan att lotionen satt kvar på huden.

Gör (inte) såhär: Gör rent ansiktet precis som vanligt. Ta en klick riktigt fet bodylotion med olja i och blanda med två teskedar socker. Peela ansiktet. Skölj av (det som går) med ljummet vatten och torka med handduk.


Kanske borde satsa på någon av dessa istället?

Ha det bra!
Elin

ps. ska ner till gina på rasten och checka byxorna, de SKA bli mina! :)

Små tankar om inlägget.
Namn: enny

Tack ;)!ojdå tips: prova cliniques
sevenday scrub! Jag älskar alla deras produkter, eftersom de alltid håller god kvalité! De har också nyare kemisk peeling, vilket är ännu effektivare eftersom du slipper "gnugga" för hand! ha det bra!

2008-03-03 @ 15:35:41
URL: http://enny.fashionblogg.se

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0