Snabbis ..

Jaha, nu har jag hunnit gå en sväng på Väla (iklädd skitiga stallkläder, haha), ta hand om hästen, rensa färdigt på mitt rum, städa, äta pannkakor och få ett påskägg sedan jag bloggade sist. :)

Åh, vad jag vill ha de där byxorna från antingen H&M eller Gina Tricot. Det är faktiskt inte så stor skillnad på de två varianterna, förutom att H&Ms är snäppet finare. Och snäppet dyrare. 100kr skiljer det visst.
Vill bara få tid att prova dem också, de ser nämligen lite för stora ut i 34, men vem vet, jag kanske missbedömer min egen storlek? Som sagt, vem vet. ;)

Föresten, sa ju att jag fick påskägg, det var av mormor och morfar. Innehåll? Godis och 100kr. Sånt gillar vi! :)

image267


Nu ska jag se American Idol, någon snubbe där som vill bli idol för att "det finns faktiskt inte så många rödhåriga på TV". Kul ;)

Små tankar om inlägget.
Namn: anton

Din blogg är fin :)

2008-03-20 @ 21:36:55

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0