Sms-rushen!

Haha, nu har den sedvanliga måste-skicka-en-massa-"koll"-sms-till-de-andra-rushen börjat :) Så är det alltid med mig och mina kompisar innan Ekebo, vi måste skicka en massa sms så vi har koll på allt och alla. ;) Haha!

Föresten så drömde jag SJUKT läskigt nu precis (gick ju och la mig efter frukosten och sov ända fram tills nu).
Det började med att jag och min häst skulle vara med på en hopptävling. Jag kunde inte banan och jag hade ingen sadel, men jag var med i alla fall. Och så började jag rida, men jag drog på mig en massa straff-poäng och bara red runder. Till slut stannade jag och frågade domaren: "Du Niklas, hur många fel har jag egentligen?" och så gick jag ut från banan. Och sedan bråkade jag med både mamma och pappa för att jag tyckte det var pinsamt, men det tyckte inte dem. Haha :)
Sedan helt plötsligt var jag utanför stallet, med mina kompisar, inklusive juryn i Let's Dance (oooh ja, det är mina bästisar ni vet ;) ). Utanför stallet hade de grävt upp JÄTTEstora hålor i marken med massa lera i, och där i bodde det troll. Och så började jag och mina kompisar göra volter och hoppa över de här hålorna, typ: "Du Sara, du får en krona om du klarar dig över!". Helsjukt.  Och om man inte klarade det blev man tagen av trollen djupt ner i den där leran, fast sedan när man kom upp igen var man inte lerig, fast trollen hade hållt i en en jättelänge. Haha.
Och i en dunge vid stallet stod där en massa husvagnar. Och jag skulle hämta en dricka till han Dermot i Let's Dance, men nä, då stod han och hånglade med Ann?

Ja, den var lite läskig. Men det är skönt när man vaknar upp och bara: "Det var bara en dröm". Speciellt för det där med tävlingen! ;) Det hade varit hemskt!

Ha det bra!
Elin

Små tankar om inlägget.

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0