Sammanfattning.

Hej!
Dåligt med uppdatering idag, men nu kommer en sammanfattning. Jag älskar sammanfattningar, det märks inte väl? ;)

- Vaknade
- Gjorde vid mig
- Blev upphämtad av min kompis och så åkte vi till Väla
- Gick på Väla några timmar (visar bilder sen)
- Åkte hem och bytte om
- Åkte till stallet och red
- Åkte hem och åt pizza och såg Let's Dance
- Bloggniiiiiiing! :)

Min kompis Karro skulle köpa något att ha på sig på Ekebo, så då drog hon med mig som smakråd, eftersom jag "varit där innan och vet vad som passar". Haha :) Själv hittade jag bara lite smågrejer, tror inte jag köpte något av det jag skulle kolla in; för att:

- Chinosen var på TOK för stora, jag såg superrrolig ut i dem. Hahaha!
- Solglasögonen var alldeles för stora, jag försvann. Dock hittade jag ett par Raybans-look a like. SKITSNYGGA :) Köpte dock inte. :(
-Klänningen får funderas på, jättefin men jag såg lite barnslig ut, tror jag.
- Vita "vanliga" tygskor fanns inte, och de andra var inte så fina på (dock hittade jag ett par riktigt höga "sandaler", (heter det sandaletter då?) som var så fina, så fina. Dock inte gångbara)
- Resten glömdes bort. ;)

Jag återkommer.
Ha det bra!
Elin

Små tankar om inlägget.

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0