Puder?

Har ni något tips på ett bra puder alternativt en väldigt täckande foundation, som inte är för dyr? Då jag faktiskt har rätt kass hy skulle jag behöva tips på en bra (den måste dessutom gärna finnas i en väldigt ljus variant eftersom jag är väldigt blek).
För tillfället kör jag med Isadoras Velvet Touch, men den är lite för mörk och täcker inte så bra som jag vill. Måste alltid smeta på en massa concealer ovanpå, och det blir inte så snyggt. :(

Har funderat på Maybelline's Dream Matte Foundation (eller "dri matteeee" som min söta kompis Frida säger, haha) eftersom den ger en känsla av en blandning av puder och foundation. Alla mina kompisar kör på den, men jag vill gärna ha fler rekommendationer. ;) Har ju deras concealer, och den är superbra (dock för mörk just nu, men till sommaren, då jävlar, haha! ;) ) men det behöver ju inte betyda detsamma för foundationen. :)

                      

Ojoj, vilka i-landsproblem man har då. ;)

Små tankar om inlägget.
Namn: Hanna

Jag använder Body Shops puder och foundation och tycker att deras saker är väldigt bra. Dessutom provar de inte sina produkter på djur (vilker du kanske tycker är bra)

2008-03-20 @ 09:26:13
Namn: Snorre

Är din dream matte mousse concealer för mörk ? :o

2008-09-06 @ 21:44:28
Namn: Anonym

Är din dream matte mousse concealer för mörk ? :o

2008-09-06 @ 21:45:07

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0