Pink nails ..

Jag är lite inne på det där med rosa naglar. Fast det måste vara en vissa rosa färg, inte knallrosa, inte gammelrosa och inte babyrosa. Det ska liksom vara BARBIE-rosa. :) Fiint!
Äger faktiskt inte ett enda barbie-rosa nagellack. Och jag som har så många. :P
Lite svårt att hitta kläder som matchar bara, och det där med att byta nagellack finns det liksom inte tid för i mitt tidschema. Tyvärr.

Snygga lack:

image230                                                   image231
Depend, nr.123, 25kr                                         O.P.I , Holy Pink Pagoda!, ca. 120kr      

Åh, nu när jag sökte på rosa nagellack på google kom den här bilden upp, har sett den innan i en tidning. Underbar! Och håret hade man ju inte tackat nej till!

image229

Små tankar om inlägget.

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0