Oh yes, I LOVE IT! :)

GG är verkligen det bästa program jag har sett. Jag vet att jag tjatar men ändå, det är ju faktiskt skitbra! ;) Haha.

Ska föresten sola solarium imorgon. Vi går halv dag och slutar vid halv tolv så jag, Johanna och Frida tänkte ta bussen till Råå och sola där.  Det är inte helt bestämt än, men jag är nästan säker på att det blir av. Haha. :)
Något speciellt jag ska tänka på? Har aldrig någonsin solat solarium innan. :p

Det jobbigaste blir nog det där med smniket alltså. Helst ska man tydligen ta av sig det ett par timmar innan, men NEJ, det tänker jag inte. Haha. Men tänk om det blir fläckigt? Ooops.

OCH FRIDA, OM DU SER DET HÄR NU, RING MIG! Du svarar ju inte. ;p

Ha det bra!
Elin

Små tankar om inlägget.

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0