Nothing to do..

Jaha, här sitter jag och gör.. ingenting. Trist.
Mamma har åkt för att hämta Anton, han mådde tydligen illa, och för att ge hästen mat. Så nu sitter stackars lilla jag här i min ensamhet.
Haha, vad tramsig jag är. ;) Riktigt så hemskt som det låter är det inte! ;)

Smorde ju in mig med den där brun utan sol-lotionen igår. Jag fick faktiskt lite färg, ser lite fräschare ut nu. Fast lite för "gul" blev jag nog, iaf för min foundationen som såg rosa ut nu är jag tog på den. ;)
Och så de små fläckarna ja, fast jag var noggrann blev det små mörkare fläckar på några ställen, men fläcken på den första bilden är den värsta, och den är ju inte så farlig. Eller hur?


Vid handleden.         Under hakan       Mitt flammiga ben. ;)
                               (ja, de små     
                              finnjävlarna syns,
                            har inget smink på mig)

Trots fläckarna kan jag faktiskt rekommendera den. :) Dove Summer Glow Body Lotion, kostar ca 50kr.

Ha det bra!
Elin

Små tankar om inlägget.
Namn: LindaMarie

tack för din supergulliga komentar!!:) blir jätteglad o höra att man gjort nått bra! utformar bloggen så som jag själv gillar att läsa andras bloggar, man orkar helt enkelt inte börja läsa långa romaner, då klickar man därifrån...¨så e det ju :)

2008-03-22 @ 20:20:24
URL: http://misslindamarie.blogg.se

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0