Morgonfodring

Puh. Färdig i stallet. :) För en stund iaf, ska ju dit och rida och så sen, men det blir som sagt senare.
Hade fodringen idag, vilket betyder att jag fick gå upp på tok för tidigt och sedan jobba på som bara den. Och självklart hade vattnet frusit också, så vi fick hämta vatten till några hästar.

Ikväll blir det antagligen Ekebo, om jag inte börjar må sämre under dagen. Men jag skiter i om jag får hosta, jag ska dit iaf. ;) Blir nog att jag åker dit med Karro och sedan möter upp med lite trevligt folk. :)
Outfiten blir det här:

   +   alternativt    +  svarta leggings

Jag gav upp hoppet om mina andra högklackade, efter att mina fötter värkte i flera dagar sist jag hade dem. ;) Men dessa "höga" har ju mycket tjockare klack, så det blir nog bättre. Vad ska jag ta för skor tycker ni? Klack eller ballerina?
Föresten så ska jag försöka hinna med och fota outfiten på också. ;)

Nä, nu ska jag äta frukost och sedan sova några timmar till, så jag orkar ikväll. :)

Ha det bra!
Elin

Små tankar om inlägget.
Namn: LindaMarie

Jag har ett filmtips till dej, som jag tycker du skall kika på om du är sugen på film. Ett tips bara :)

2008-03-23 @ 10:41:14
URL: http://misslindamarie.blogg.se

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0