Men GG då.

Jaha, inget Gossip Girl för mig ikväll. Eller ja, det var det ju inte för någon.
Skit också säger jag, Gossip Girl är ju liksom det som förgyller tisdagarna. Okej, träningarna med hästen är också kul, men ändå.
Och inte var det något kul program som gick istället heller (So you think you can dance?), eftersom jag är inte särskilt intresserad av dans.

Ja, var ju som sagt hos hästen innan idag. Red ut en liten runda med Karro i skogen, mysigt men kallt som bara den. Var frusen som en isbit när jag kom tillbaka, kunde knappt röra fingarna och tårna. Mina nya stövlar var inte så jättevarma, haha. Men snygga är de fortfarande, fick faktiskt beröm för dem i stallet idag. Härligt! ;)
Föresten så ska jag sälja mina gamla, så om det är någon som är intresserad av ett par ridstövlar i läder, storlek 37, så hojta till. Det kommer bilder!


Finaste stövlarna. :)


Nu ska jag spela Age of empires (skitkul!) och sedan ska jag nog lägga mig. Gick inte och la mig förrän sent igår, men ska bättra mig nu. :) Ska läsa lite i min engelskabok också, måste få den färdigläst innan vi börjar skolan igen.

Godnatt!
Ha det bra!
Elin

Små tankar om inlägget.

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0