Jaha, också var man tillbaka i helvetet igen..

SUCK! SUCK! SUCK!
Jag pallar verkligen inte skolan. Och i synnerhet inte idag, eftersom min hjärna fick för sig att hålla mig vaken till klockan 2 - halv3. Slår vad om att den gav sig fan på att jag skulle vara vaken hela natten, men HA!, det kunde den inte! ;) Så nu är jag iaf. väldigt, väääldigt trött.


Kanske hade jag sovit bättre i en sådan här, helt sjukt skön, Tempur-säng?


Ska skriva lite upp lite VG-kriterier i svenskan nu, sedan är det matte och sedan är det MAAAAAAAAAAAAAAT. Jag är hungrig, märks det?

Ha det bra!
Elin

Små tankar om inlägget.
Namn: Nikki. :D<3

hej elinnnn, jag är bäst! :D

2008-03-07 @ 21:20:21
URL: http://nikkisfoto.blogg.se

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0