Jag hatar att vara sjuk (okej, vem gör inte det?)

Godmorgon alla! Eller ja, för mig är det godmorgon iaf. ;)
Vaknade imorse vid 7-tiden och hade helt sjukt ont i halsen, och jag frös mer än normalt, så jag gick och la mig igen. Sedan sov jag ända fram tills nu! Haha. Det är en fördel med att vara sjuk, jag får sova hur länge jag vill. :)
Annars är det bara skit med att vara sjuk. Kan knappt svälja eftersom det känns som att jag ska spy då. :(

Nu ska jag äta frukost och se på Notting Hill, eller kanske en film jag lånat av kussarna, Yours mine and ours. Har inte bestämt mig, men det lutar nog åt Notting Hill. Fast jag hinner kanske se båda. ;)

Dagens frukost
(då jag inte har någon större lust att visa upp mig iklädd nattlinne och kattstrumpor, haha):

image181

Mackor med Keso (med extra fiber) och ost: Kylskåpet
Glas med youghurt: Kylskåpet
Mugg med varm Oboy: Micron

;)
Ha det bra!
Elin


Små tankar om inlägget.

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0