It's lovely.

Åh, Notting Hill är verkligen underbar. :) Såg flera scener om och om igen. Speciellt den där "season-walk", där Hugh Grant går längs en gata och årstiderna skiftar under tiden som låten Ain't no sunshine spelas. :)
Titta vilket fint fodral filmen låg i, fick den på Alla hjärtans dag ju :) :

image182


Nu är det dags för nästa film, Yours mine and ours. Anton och mamma har åkt till Piggy eftersom jag inte orkade idag. Skit att jag ska vara dålig just nu, när jag som mest behöver träna eftersom tävlingen är på söndag. Har fått mina startnummer också; 6 i LC:n och 5 i LB:n.
Spelar inte så stor roll i dressyrtävlingar egentligen, förutom att man måste vänta länge innan man vet reultatet om man startar tidigt. Och det är ju lite synd, eftersom jag gör just det. Menmen, c'est la vie! ;)

Ha det bra!
Elin

Små tankar om inlägget.

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0