Hoppsan hejsan.

Rätt dålig uppdatering idag, ja. Har ingen riktigt anledning förutom att jag har haft fullt upp! ;)
Kort sammanfattning av dagen:

1. Hade gympa och missade självklart bussen tillbaka till skolan. Så jag och fyra andra tjejer fick ta den "vanliga" bussen tillbaka.

2. Gick ner på stan på lunchen och tittade på GT-byxorna, hann ju inte igår. De var snygga, inte riktigt så snygga som på bilden men nästan, men de fanns inte i min storlek. Ska kolla på Väla också, för jag vill verkligen ha dem.

image180

3. Tränade för Johanna med Piggy, gick faktiskt ganska så bra, iaf så länge vi inte håller på med någon speciell övning då hon blir lite vinglig och ostadig. (gammal bild)

4. Nu är det GOSSIP GIRL! Oh, jag älskar det! :D

Nu börjar det snart igen, jag bloggar sedan.
Ha det bra!
Elin

Små tankar om inlägget.

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0