Herregud!

Men gud i himmelens heliga parader (sett på "Rent hus"?) vad dåligt med uppdatering det har varit idag då!
Men jag har mina skäl, nästan i alla fall. ;) Först skulle jag och mamma och shoppa på det där billiga stället och då fick vi köa i en timme, jippie. Den köningen (stavning?) resulterade i snick-snack med en liten tjej (eller det var snarare mest hon som snackade), bråk med några som försökte tränga sig och en tolkning av Kajans (Kaj Åke Kajan Larsson ni vet) "rädda, larma, släck!".

Vi köpte inte särskilt mycket, men bla. lite ridstrumpor, en morgonrock och ett par vantar. Orkade inte fota allt, men här är en bild på vantarna iaf, jag älskar dem redan!
Fula, men ack så sköna att ha i stallet! :)

 10kr


Köpte även en acne-kräm på Maxi. Min gamla, som är från Clearasil, är nästan slut och den fanns inte i affären så jag fick ta ett annat märke, men den ska förhoppningsvis funka bra den med!

 45kr


Ha det bra!
Elin

Små tankar om inlägget.

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0