Eller nä föresten ..

.. jag skiter i PP och bloggar istället. Bloggning forever! Haha. ;)

Fick hem en hel del tidningar idag, dels VR på posten också en del tidningar från mammas moster. Hon har alltid mängder med tidningar som vi får.
Denna gången bestod högen av PS!, Hänt Bild, Laura, Suoduku och några till. Det var 4stycken av Hänt Bild, och det var ju bra, eftersom det är min favorit-skvallertidning. :) De inriktar sig på större kändisar och inte bara de "kända" i Sverige, som inte är speciellt intressanta för fem öre.

Här är de tidningar som jag tänker läsa:

image189

Ska fixa lite med min bloggdesign nu också, den blev ju som sagt inte helt färdig igår.

Ha det bra!
Elin

Små tankar om inlägget.

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0